Recensies van onze gasten
Bij Casa Yade streven we ernaar om elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden. Wij geloven dat de beste manier om onze toewijding aan kwaliteit en service te tonen, is door de verhalen te delen van degenen die al bij ons verbleven hebben. Lees hieronder wat onze eerdere huurders te zeggen hebben over hun verblijf, en laat u inspireren voor uw volgende vakantie.
"Heel mooi, ruim en modern appartement, perfecte grootte voor 4 personen. Alle comfort aanwezig. Rustige ligging vlakbij het strand, lekkere bakkerij in de buurt voor het ontbijt, vlotte toegang naar de tram... Parkeergarage in het gebouw. Over dit verblijf kan je simpelweg niets negatief zeggen. Zeer behulpzame gastvrouw. Wij komen graag terug."
Frederik
"We voelden ons onmiddellijk thuis in een zeer verzorgd appartement met een geweldige ligging.
De communicatie met Debbie was top."
Peter
"Het was super aangenaam om hier te verblijven! Heel mooi ingericht en heel proper! Debbie reageerde ook steeds meteen als we iets vroegen! Het is een echte aanrader om bij haar te huren! Wij komen zeker terug!"
Laura
Klaar om uw eigen onvergetelijke ervaring te creëren?
Lees de positieve ervaringen van onze gasten en boek met een gerust hart uw droomvakantie bij Casa Yade.